• Hulp op afstand
  • Inloggen
Bel ons op: +31 (0)20 480 8282
Simar
  • Keukenbranche
    • ERP/Sales
    • KPS.MAX
    • Weboplossingen
    • Boekhouden
  • Sanitair-/tegelbranche
    • ERP/Sales
    • Weboplossingen
    • Boekhouden
  • Diensten
    • Helpdesk
    • Implementatie & Consultancy
    • Cursussen
    • Artikelbestanden
    • Overzicht artikelbestanden
  • Simar
    • Over Simar
    • Werken bij Simar
    • Nieuws en persberichten
    • Nieuwsbrief
  • Vacatures
    • Technisch datamedewerker
    • Accountmanager (België)
    • Accountmanager (Nederland, regio West)
    • Support-medewerker Boekhoudsoftware en financiële processen
    • Backofficemedewerker (m/v)
    • Full stack developer / Programmeur
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu
Home1 / Simar2 / Werken bij Simar3 / Support-medewerker Boekhoudsoftware en financiële processen

Support-medewerker Boekhoudsoftware en financiële logistiek

De functie

Hebt u ervaring met bedrijfsadministratie of juist als consultant in boekhoudsoftware? Dan is deze vacature voor bij Simar automatisering iets voor u! Wat gaat u doen: uiteenlopende vraagstukken oplossen op het gebied van onze financiële software en een kleine groep van klanten intensief ondersteunen met complexe, (financiële) modules binnen ons ERP-systeem.

U komt ter vervanging van een collega die in de zomer 2026 met pensioen gaat.

De organisatie

Simar automatisering heeft zich gespecialiseerd in software voor de interieurbranche. Met name voor de keuken- en sanitair-vakhandel hebben wij een breed aanbod aan ERP-software voor zowel administratie als voor financiën. Naast deze software leveren wij ondersteunende diensten zoals het maken van catalogi, tekensoftware en apps voor op uw telefoon. Wij leveren onze producten vooral aan bedrijven in Nederland en België. Wilt u meer weten over onze organisatie ga dan naar www.simar.nl

Wat gaat u doen?

  • Ondersteuning aan onze klanten in het gebruik van deze financiële software.
  • Implementeren van onze financiële modules bij nieuwe gebruikers. (Op afstand en locatie)
  • Support in de vorm van helpdeskondersteuning, dit betreft vragen op het gebied van onze financiële, voorraad- en projectadministratie.
  • Waar er tijd over is worden er ook algemene vragen van ons ERP-pakket beantwoord.
  • Af en toe consultancy bij bedrijven met financiële vraagstukken.
  • Af en toe training geven aan onze klanten op boekhoudkundig gebied.

De focus zal voornamelijk liggen op onze financiële software en daarnaast onze ERP-software in bredere zin. We hopen dat u uit kan groeien tot een senior 2de/3de lijns medewerker.

Hoe u dat doet?

Vanuit ons goed bereikbare kantoor in Amsterdam, of bij de klant. In overleg is thuis werken mogelijk. U behandelt vragen van onze klanten over onze financiële software en de koppeling daarvan met ons ERP-systeem. Dit kunnen vraagstukken zijn over bijvoorbeeld boekingen, facturatie of instellingen van onze software in zowel kleine dan wel grotere complexe bedrijfsprocessen.

Ons ERP-systeem kan ook koppelen met externe boekhoudprogramma’s o.a: Exact online, Twinfield en i-Muis. Ook hierover kunt u vragen verwachten. U staat in nauw contact met de klant en u gaat proberen een goede werkrelatie op te bouwen met vaste contactpersonen. Dit maakt het werk zeer persoonlijk, u wordt vertrouwd door de klant en kijkt mee in de financiële huishouding van kleine en grote ondernemingen.

U werkt tevens samen met onze programmeurs aan het ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten. Daarnaast bent u betrokken bij het geven van demo’s aan potentiële klanten, voorheen op locatie bij de klant, door corona nu veel op afstand.

Ons supportteam bestaat uit 11 collega’s waarvan er 1 in België werkzaam is. U zult gaan werken vanuit ons kantoor in het westelijk havengebied in Amsterdam.

Wie bent u?

Communicatie heel belangrijk. U kunt dus goed luisteren en daarmee het probleem of vraag van de klant boven tafel krijgen. Daarnaast kunt u ook overtuigend zijn. Waarom? Omdat er voor bedrijven altijd iets verandert als ze met nieuwe software gaan werken. Dat heeft impact op hun werkprocessen. Daarin begeleidt u ze en geeft tegelijkertijd ook duidelijk richting en sturing.

Op uw CV staat:

  • Een afgeronde hbo-studie
  • Boekhoudkundige ervaring (min. PD, MBA)
  • Ervaring met het inrichten en beheren van financiële software is een pré
  • Goede beheersing van het Nederlands
  • U bent bij voorkeur fulltime beschikbaar, 32 uur is bespreekbaar.

Wat krijgt u ervoor terug?

Een zelfstandige, boeiende functie in onze organisatie. We zijn groot in een nichemarkt waarin we jarenlange, hechte relaties met onze klanten hebben opgebouwd met onze eigen ontwikkelde software. Dat maakt ons trots op wat we doen. U werkt is zeer divers door contact met zowel grote als kleine ondernemingen.

Verder bieden we:

  • Een salaris overeenkomstig functie-inschaling en ervaring
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen (bij FT),
  • reiskostenvergoeding, pensioenregeling en een eindejaar bonus
  • Een uitgebreid inwerktraject
  • Sociale activiteiten waaronder bedrijfsuitjes en regelmatig een gezamenlijke lunch
  • Prima bereikbaarheid met openbaar vervoer of auto (eigen parkeerplaats).

Meer informatie of direct solliciteren?

Spreekt de functie u aan? Ziet u kansen en mogelijkheden? Dan nodigen wij u van harte uit te solliciteren. Wilt u eerst meer informatie over de vacature, neem dan contact op met Bram Borgers via 020-480 82 82 / vacature@simar.nl

Mail ons

Diensten

  • Helpdesk
  • Implementatie & Consultancy
  • Cursussen
  • Artikelbestanden

Producten

  • ERP/Sales
  • 3D-Design
  • Weboplossingen
  • Boekhouden

Simar

  • Over Simar
  • Werken bij Simar
  • Nieuws en persberichten
  • Nieuwsbrief
© Copyright - Simar Groep
  • Privacyverklaring en cookiebeleid
Scroll naar bovenzijde

Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen op de site gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.

AkkoordLees meer

Cookie en privacy instellingen



Hoe wij cookies gebruiken

We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.

Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.

Essentiële Website Cookies

Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.

Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.

We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.

We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.

Google Analytics Cookies

Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.

Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:

Overige externe diensten

We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt

Google Webfont Instellingen:

Google Maps Instellingen:

Google reCaptcha instellingen:

Vimeo en Youtube video's insluiten:

Andere cookies

De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan:

Privacybeleid

U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.

Privacyverklaring
Accepteer instellingenVerberg de mededeling enkel