Weboplossingen
Software die de voordelen van internet optimaal benut.
In de loop van de tijd heeft de techniek ons veel manieren van communiceren opgeleverd. Het niet optimaal benutten van deze mogelijkheden zou toch een gemiste kans zijn. Wordt in uw bedrijf al gekeken naar alle mogelijkheden die internet uw bedrijf te bieden heeft?
De KeukenCreator is een online tekenprogramma waarmee mensen thuis, achter hun computer, hun droomkeuken kunnen ontwerpen. In veel gevallen prikkelt hen dat tot verdere stappen omdat ze toch graag meer informatie willen, of omdat ze eigenlijk wel willen weten hoeveel hun droomkeuken ongeveer zou gaan kosten.
De BadkamerCreator is een online tekenprogramma waarmee mensen, die op zoek zijn naar een nieuwe badkamer, zelf aan de slag kunnen. Heel eenvoudig kunnen geïnteresseerden zelf hun badkamer tekenen en spelen met de mogelijkheden. Het zien van ‘wat zou kunnen zijn’ is vaak een flinke stimulans verdere stappen te ondernemen; het contact is dan zo gelegd.
Een bijkomend voordeel is, dat een door de klant zelf gemaakt ontwerp al veel van zijn wensen prijsgeeft. Dat levert niet alleen een tijdsvoordeel op maar ook een soepele start van het contact.
Geen misverstanden meer over de planning; met deze app kan de monteur altijd en overal zien welke afspraken gepland staan en of er nog afspraken gewijzigd zijn. Verder biedt deze app de monteur ook de mogelijkheid informatie in te zien die voor hem of haar van belang is.
Ideaal deze online app waarmee het lijntje tussen opdrachtgever en monteur zoveel korter wordt, dat langs elkaar heen werken tot het verleden behoort.
Dan sta je bij klanten die graag nog een afspraak willen maken en dan moet je weer onthouden de gevraagde afspraak in te plannen. Lastig, omslachtig en met een toch al drukke agenda is de kans dat afspraken vergeten worden, niet uit te sluiten.
MijnAgenda maakt korte metten met dit probleem; op uw tablet of smartphone kunt u uw eigen afspraken bekijken en die van uw collega’s.
Als de bestelling voor een nieuwe keuken is geplaatst duurt het meestal nog weken voordat deze daadwerkelijk geleverd wordt. Via uw website en met het klantenportaal MijnKeuken, kunt u uw klant de mogelijkheid bieden de voortgang van hun order te volgen.
Deze informatie is op elk moment is op te vragen en altijd ‘up tot date’!
De badkamer is besteld en vol spanning wordt de levering afgewacht. Met het klantenportaal MijnBadkamer kan de klant, via uw website, precies zien in welk stadium de aflevering van zijn of haar badkamer zich bevindt.
Niet langer afwachten in onzekerheid maar op elk gewenst moment beschikken over de meest recente informatie.
Ontdek hoe onze weboplossingen uw onderneming versterken.