Wachten wordt leuker met de vernieuwde klantenportal MijnKeuken!
De tijd tussen het kopen van een keuken en de aflevering ervan duurt de meeste consumenten te lang. MijnKeuken informeert uw klant over hoever het staat met de levering en biedt hen bovendien de mogelijkheid hun droomkeuken alvast aan familie en vrienden te laten zien.
MijnKeuken staat voor transparantie
Sterke punten van MijnKeuken:
- Het is een tijdbesparende module omdat de klant zelf kan zien wat de status van de aflevering is; bellen is dan niet nodig.
- Het is een eigentijdse tool die inspeelt op consumenten die gewend zijn informatie van internet te halen.
- Klanten hebben op elk gewenst moment toegang tot deze informatie
- U beslist zelf tot welke informatie u uw klanten toegang geeft.
- Als uw klanten trots hun droomkeuken aan familie en vrienden laten zien, doen ze dat via uw website waarop uw logo uiteraard goed in beeld is; gratis pr, mooi meegenomen!
Deze module is alleen te gebruiken in combinatie met KIMS-Sales.
Wilt u zelf alvast MijnKeuken bekijken en zien wat deze module voor uw klanten kan betekenen? Ga dan naar https://www.mijnkeuken.info en log vervolgens in met de referentie ‘demo’ en het wachtwoord ‘demo’.
Klanten volgen aflevering
Informatie uit KIMS-Sales
Pr zonder inspanning
Meer weten over MijnKeuken, bel ons vrijblijvend op +31 (0)20 – 480 82 82.