Weboplossingen
Software die de voordelen van internet optimaal benut.
In de loop van de tijd heeft de techniek ons veel manieren van communiceren opgeleverd. Het niet optimaal benutten van deze mogelijkheden zou toch een gemiste kans zijn. Wordt in uw bedrijf al gekeken naar alle mogelijkheden die internet uw bedrijf te bieden heeft?
KPS.MAX web – configureer uw eigen keuken snel en eenvoudig online
Zo gaan klanten online.
Het contact met de klant begint niet alleen in de showroom. Voordat ze een keuze maken voor een verkoper, verzamelen ze al informatie op internet. KPS.MAX web biedt u een overtuigende online tool om in een vroeg stadium de aandacht van eindgebruikers te trekken en gekwalificeerde leads te genereren. De tool biedt een naadloze winkelervaring op alle kanalen: op weg naar zijn eigen keukendroom kan de eindgebruiker later profiteren van het advies en de professionele planningsservices van de keukenverkoper, zonder dat hij het planningsproces helemaal opnieuw hoeft te beginnen.
KPS.MAX web – configureer uw eigen keuken snel en eenvoudig online
Zo gaan klanten online.
Het contact met de klant begint niet alleen in de showroom. Voordat ze een keuze maken voor een verkoper, verzamelen ze al informatie op internet. KPS.MAX web biedt u een overtuigende online tool om in een vroeg stadium de aandacht van eindgebruikers te trekken en gekwalificeerde leads te genereren. De tool biedt een naadloze winkelervaring op alle kanalen: op weg naar zijn eigen keukendroom kan de eindgebruiker later profiteren van het advies en de professionele planningsservices van de keukenverkoper, zonder dat hij het planningsproces helemaal opnieuw hoeft te beginnen.
Geen misverstanden meer over de planning; met deze app kan de monteur altijd en overal zien welke afspraken gepland staan en of er nog afspraken gewijzigd zijn. Verder biedt deze app de monteur ook de mogelijkheid informatie in te zien die voor hem of haar van belang is.
Ideaal deze online app waarmee het lijntje tussen opdrachtgever en monteur zoveel korter wordt, dat langs elkaar heen werken tot het verleden behoort.
Dan sta je bij klanten die graag nog een afspraak willen maken en dan moet je weer onthouden de gevraagde afspraak in te plannen. Lastig, omslachtig en met een toch al drukke agenda is de kans dat afspraken vergeten worden, niet uit te sluiten.
MijnAgenda maakt korte metten met dit probleem; op uw tablet of smartphone kunt u uw eigen afspraken bekijken en die van uw collega’s.
Als de bestelling voor een nieuwe keuken is geplaatst duurt het meestal nog weken voordat deze daadwerkelijk geleverd wordt. Via uw website en met het klantenportaal MijnKeuken, kunt u uw klant de mogelijkheid bieden de voortgang van hun order te volgen.
Deze informatie is op elk moment is op te vragen en altijd ‘up tot date’!
De badkamer is besteld en vol spanning wordt de levering afgewacht. Met het klantenportaal MijnBadkamer kan de klant, via uw website, precies zien in welk stadium de aflevering van zijn of haar badkamer zich bevindt.
Niet langer afwachten in onzekerheid maar op elk gewenst moment beschikken over de meest recente informatie.
Ontdek hoe onze weboplossingen uw onderneming versterken.